niedziela, 7 lipca 2013

Rekolekcje dla ducha

W wakacje czas zdaje się przyspieszać. Tyle się dzieje - wyjazdy, spotkania ze znajomymi, imprezy rodzinne... Jeszcze się do końca nie ogarnęłam po wycieczce w okolice Kłodzka, choć minął już tydzień a przede mną kolejny wyjazd.

Co roku na początku lipca w Dzięgielowie koło Cieszyna odbywa się Tydzień Ewangelizacyjny. W zeszłym roku byłam z Bubinką. Półroczna wówczas córka wytrzymała dzielnie kilka intensywnych dni. W tym roku z braku funduszy się nie zgłosiłyśmy. Ale jednak myśl o TE nie dawała mi spokoju i dwa tygodnie temu na nabożeństwie poczułam, że bardzo potrzebne mi są takie rekolekcje i muszę zrobić wszystko, żeby choć na jeden dzień tam pojechać. No i jedziemy! Na trzy dni! Ze względu na mocno ograniczony budżet i fakt, że dostać się tam musimy PKSem, więc tylko malutki bagaż mogę wziąć, na więcej dni się nie dało. Będziemy tam od poniedziałku do środy. Nocleg mamy u tych samych gospodarzy co w zeszłym roku.

W tym roku hasłem przewodnim jest "Czas Zmian". Oj wiele dokonuje się zmian w moim życiu i wiele jeszcze jest do zmiany. Liczę się z tym, że z dzieckiem nie będę mogła w pełni skorzystać z programu, bo jednak potrzeby małej będą ważniejsze, ale jednak chcę tam być. Dzięgielów już sam w sobie jest dla mnie szczególnym miejscem a w czasie Tygodnia panuje tam niesamowita atmosfera. Chcę znów poczuć ten klimat, spotkać się ze znajomymi, naładować duchowe baterie. Już nie mogę się doczekać jutra!

Zapraszam i Was do Dzięgielowa. A kto osobiście być nie może, może posłuchać transmisji on-line:

3 komentarze:

  1. BYłaś rok temu z malutką? Podziwiam.
    Ja staram się być blisko kościoła, ale nigdy nie byłam na rekolekcjach takich kilkudniowych. Trzeba będzie się wybrać. Szczególnie piękne są takie dla małżeństw, czytałam o tym. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, na kilku blogach juz czytalam o podobnych rekolekcjach i coraz bardziej nachodzi mnie zeby kiedys wziąsc w czyms podobnym udział :-) życzę udanego pobytu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tydzień Ewangelizacyjny ma formę ewangelizacji namiotowej. Program obejmuje wykłady, seminaria, warsztaty i ewangelizacje. Są również specjalne spotkania dla dzieci w różnym wieku. Wszystko odbywa się w specjalnie na ten cel ustawionych namiotach-pawilonach. Poruszane są różne tematy, które jednak łączą się w jednym haśle (w tym roku "Czas zmian") i ukazują jak Bóg działa w codziennym życiu i jak Jego Słowo może nam codziennie towarzyszyć. Bardzo polecam! Za rok jedziemy na cały tydzień i nie widzę innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń