niedziela, 19 stycznia 2014

Better Land - ekologiczne zakupy

W kwietniu pisałam o kubeczku menstruacyjnym, który zakupiłam w sklepie podpaski-wielorazowe.pl. W tym samym sklepie wcześniej kupowałam komplet wielorazowych wkładek higienicznych. I o ile wkładki spodobały mi się natychmiast, prawidłowego zakładania i używania kubeczka musiałam się nauczyć. Na szczęście na moje liczne pytania cierpliwie i wyczerpująco odpowiadała właścicielka sklepu, pani Małgosia.

Z radością i zaciekawieniem przyjęłam wiadomość, że pani Małgosia otwarła internetową drogerię ekologiczną Better Land. Profesjonalna obsługa klienta, jakiej doświadczyłam skusiła mnie, by zrobić zakupy w nowej drogerii. Przed grudniowymi świętami zamówiłam kilka produktów. Wśród nich był aloesowy żel do mycia twarzy Green Pharmacy, organiczny odplamiacz ze szczoteczką Sodasan i do poczytania książka Ewy Kozioł "EKOnomiczne dziecko. Oszczędnie i naturalnie". Paczka przyszła bardzo szybko. Była solidnie zabezpieczona. W środku znalazłam kartę stałego klienta a pani Małgosia dorzuciła jeszcze ekologiczne mleczko czyszczące Sodasan do testów. O efektach testów przeczytacie w przyszłym miesiącu a dziś chciałabym Wam więcej napisać o samym sklepie.

http://drogeria-ekologiczna.pl

Już sama szata graficzna strony przykuwa uwagę. Jest jasno, czytelnie, świeżo. Szara czcionka nie jest tak ciężka jak czarna, więc świetnie się tu sprawdza. Do tego zielone elementy nawiązują do natury i ekologii. Na głównej stronie od razu jesteśmy informowani o aktualnych promocjach. Łatwo też znaleźć kontakt do obsługi sklepu. Można zapisać się do newslettera, by być na bieżąco z promocjami i ekoinformacjami. Warto też odwiedzić bloga i zajrzeć na forum.

Menu sklepu jest czytelne, podzielone na wiele kategorii. Asortyment jest spory. Znajdziemy tu kosmetyki do pielęgnacji dzieci i dorosłych, artykuły higieniczne, podpaski wielorazowe, kubeczki menstruacyjne, wkładki laktacyjne, pieluszki wielorazowe oraz środki czystości a także wartościową literaturę. Produkty najwyższej jakości, wiodących ekoproducentów na rynku. Już teraz jest w czym wybierać a myślę, że sklep będzie się rozbudowywał i pojawią się też inne ciekawe pozycje. Osobiście chętnie zakupiłabym tam mydła naturalne (Alepp, Marsylskie), naturalne gąbki, oleje ekologiczne (kokosowy, lniany, ze słodkich migdałów).

Koszyk przejrzysty. Łatwo można modyfikować jego zawartość, zmieniać ilość artykułów lub je usuwać. Przesyłka realizowana jest za pomocą Poczty Polskiej, paczkomatów InPost, kuriera UPS lub DHL. Można też odebrać towar osobiście w siedzibie firmy. Płatność realizowana jest przelewem tradycyjnym na konto mBank lub PKO BP, za pośrednictwem operatora Przelewy24 (niestety za dodatkową opłatą) lub za pobraniem. Ja chętnie skorzystałabym z możliwości szybkich przelewów bez dodatkowych opłat. Jak już wspomniałam, dostawa jest bardzo szybka a paczka solidnie zabezpieczona. Miło jest dostać kartę stałego klienta z kodem rabatowym już przy okazji pierwszego zakupu. To z pewnością zachęca do ponownych wizyt w tym miejscu. No i profesjonalna obsługa klienta, o której już pisałam. Nie ma problemów z dogadaniem się w przypadku opóźnienia płatności. Możemy liczyć na fachową pomoc w doborze produktów spełniających nasze oczekiwania. Pani Gosia chętnie pomoże w przypadku dodatkowych pytań o zastosowanie i sposób użycia poszczególnych artykułów. Nie zignoruje żadnego pytania, da wyczerpujące objaśnienia. Widać, że to kobieta z ogromną wiedzą a przede wszystkim pasją. Szczerze i serdecznie polecam Wam zakupy w drogerii Better Land.

1 komentarz:

  1. Ja też tak mam ostatnio, że zwracam uwagę na ekologię. Ostatnio zamontowałem w domu słoneczne, ekologiczne ogrzewanie, dzięki czemu płacę za nie mniej i mam świadomość, że nie zanieczyszczam środowiska.

    OdpowiedzUsuń