czwartek, 6 marca 2014

Mama testuje - ekologiczne mleczko czyszczące Sodasan

W styczniu pisałam o zakupach w internetowej drogerii ekologicznej Better Land. Wspomniałam, że dostałam do testów ekologiczne mleczko czyszczące Sodasan. Dziś pora na recenzję.


Na stronie drogerii Better Land czytamy:
"Delikatne mleczko do czyszczenia przeznaczone jest do dokładnego, ale równocześnie łagodnego czyszczenia wszystkich twardych powierzchni takich jak emalia, stal szlachetna, ceramika oraz indukcyjne, szklane i ceramiczne płyty kuchenek. Nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Naturalny zapach pochodzi z czystych olejków eterycznych. Produkt certyfikowany, odpowiedni dla vegan."

Jak ja to widzę? Mleczka używam głównie w kuchni do czyszczenia zlewu, kuchenki, piekarnika i mikrofalówki oraz w łazience do czyszczenia wanny i umywalki. Niewielką ilość preparatu nakładam bezpośrednio na zabrudzoną powierzchnię, rozprowadzam gąbką, ścierką lub szczotką a po chwili spłukuję. Efekt mnie zadowala. Powierzchnia jest czysta, błyszcząca, bez zarysowań.


Czym mleczko czyszczące Sodasan różni się od innych produktów tego typu dostępnych na rynku? Przede wszystkim jest ekologiczne. Nie zawiera toksycznych substancji. Bazuje na naturalnych składnikach pochodzenia roślinnego. Nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. Zapach ma raczej delikatny, przyjemny, cytrynowy. Jest przebadany dermatologicznie. Nie trzeba używać rękawic ochronnych (choć warto) czyszcząc tym mleczkiem a po wszystkim nie trzeba wietrzyć całego mieszkania, by pozbyć się chemicznego smrodu i szkodliwych oparów. Teraz, kiedy jestem w ciąży i mam małe dziecko w domu, tym bardziej zwracam uwagę na takie rzeczy.

Mleczko Sodasan jest dostępne w plastikowej butelce o pojemności 500 ml, co starcza na bardzo długo, gdyż produkt ten jest wyjątkowo wydajny. Cena również jest przystępna. Szczerze polecam i zapraszam do zakupu mleczka oraz innych ekologicznych produktów na stronie drogerii Better Land.

www.drogeria-ekologiczna.pl

3 komentarze:

  1. A czy to mleczko można zakupić przez Internet? Czytając Twój test nabrałam chęci na zakup jego. Ale niestety nie mogę znaleźć stacjonarnych sklepów nieopodal mojej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mleczko można zakupić np. tu: http://drogeria-ekologiczna.pl/eko-srodki-czystosci/sodasan-mleczko-do-czyszczenia-ekodrogeria.html

      Usuń
    2. Dzięki bardzo! Przepraszam, że tak późno piszę, ale dzieci, rodzina, a teraz przygotowania do wyczekiwanego urlopu :)

      Usuń