poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Spotkanie Mam Blogerek - upominki: Mama i Ja

Spotkanie Mam Blogerek już dawno za nami, ale temat jest wciąż żywy a to za sprawą sponsorów tejże imprezy. Jak już pisałam, każda mama obecna na spotkaniu została zasypana prezentami, więc i coś o nich napisać wypada. Było ich tak dużo, że jedna notka to za mało, więc co drugi wpis poświęcę na opisanie fajnistych podarków.

Dziś podziękowania dla producenta wody źródlanej Mama i Ja. Wodę znam od dawna, codziennie pijam sama i poję nią córkę. To jedna z najsmaczniejszych (o ile nie najsmaczniejsza) wód źródlanych jakie piłam. Mama i ja charakteryzuje się niską zawartością sodu i niskim stopniem mineralizacji, dzięki czemu jest idealnie dopasowana do potrzeb małego brzuszka. Jest również polecana dla kobiet w ciąży i karmiących piersią. Na spotkaniu Mama i Ja pojawiła się na stołach oraz w naszych torbach.


Producent dorzucił też kilka firmowych gadżetów - kubek, długopis, myjkę i książeczkę z imionami. Książeczka od razu zainteresowała Bubinkę. Ja tylko z ciekawości do niej zajrzałam, żeby sprawdzić, czy jest tam imię naszej córki. Jest! Kubek i długopis spodobały się Bubinkowemu tacie. Gąbka też została przez niego przejęta. Mnie ostała się butelka wody :)

2 komentarze:

  1. lubię tę wodę. Kupujemy ją prawie zawsze, gdy tylko widzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też. Szkoda, że nie w niewielu marketach dostępna.

      Usuń