sobota, 27 kwietnia 2013

Spotkanie Mam Blogerek - upominki: Womar... i niespodzianka!

Dziś podziękowania dla kolejnego sponsora Spotkania Mam Blogerek. Firmę Womar poznałam, kiedy szukałam chusty do noszenia dla Bogusi. Wtedy bardzo spodobały mi się wzory ich chust, choć ostatecznie wybrałam inną. Womar to nasza krajowa marka, istniejąca na rynku już 24 lata. Jest wiodącym producentem artykułów dla niemowląt. Swoje produkty eksportuje do 27 krajów na świecie. Jak już pisałam w mojej relacji ze spotkania, mieliśmy okazję posłuchać prezentacji firmy, wygrać wspaniałe kocyki i naocznie i namacalnie poznać wiele innych produktów. Każda mama wróciła też do domu z torbą i myjką. Dziś opiszę, jak się sprawują te prezenty w codziennym użyciu. 
 

Torba wykonana całkiem porządnie. Może służyć jako torba na zakupy, albo można do niej spakować kilka potrzebnych rzeczy, kiedy wybieramy się na plażę lub plac zabaw. Do mnie jednak nie przemówiła jej jaskrawa kolorystyka. Nie lubię aż tak się wyróżniać w tłumie, więc torba zostaje w domu i służy Bogusi na zbieranie drobiazgów.

Myjka jest całkiem sympatyczna. Uszyta bardzo starannie z miękkiej froty bawełnianej. Jest wygodna w użyciu i bardzo chłonna. Ma kształt zajączka. Bardzo spodobała się Bubince. Teraz mała nie chce wychodzić z wanny :)


Kocyk, który udało mi się wygrać z quizie, jest to prostu cudny! Mamy kocyk w rozmiarze 75x100 cm w szaro-kremowe paski. Wykonany jest z puszystej bawełny, dzięki czemu daje miękkie i delikatne okrycie. Kocyk wydaje się dość gruby, więc z pewnością przyda się zimą, ale i w lecie się sprawdzi, bo jest przewiewny. Teraz mamy go w łóżku i przykrywam nim Bogusię w chłodniejsze noce, ale ona i tak odkopuje się z każdego koca czy kołderki. Za to rano lubi bawić się w akuku chowając się pod kocykiem.
 
I teraz niespodzianka! Liczba fanów Bubinkowa na Facebooku lada dzień przekroczy pierwszą setkę. Z tej okazji firma Womar ufundowała kocyk dla jednej osoby. Jak tylko magiczna setka pojawi się na naszej facebookowej stronie, wylosuję wśród naszych fanów szczęśliwca, który otrzyma kocyk w beżowo-kremowe paski.

8 komentarzy:

  1. U nas ta majka robi furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by torba do gustu przypadła, bo ja lubię jaskrawe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja cię nie miałam na FB? No to nadrobiłam, masz jedną osobę więcej hahaha Losuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chust i starych nosideł Womaru nie polecam. Nowe podobno są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chust nie miałam, więc się nie wypowiem. Stare nosidła Womaru to właściwie wisiadła i też nie polecam a wręcz odradzam. Nowe podobno lepsze, ale nie używałam. Za to kocyk polecam. Jest naprawdę fajny :)

      Usuń