sobota, 11 maja 2013

Spotkanie Mam Blogerek - upominki: MayLily

Już ponad miesiąc minął od spotkania a ja wciąż opisuję wspaniałe upominki, jakimi zostałyśmy obdarowane. Torby były naprawdę wielkie i wypchane prezentami po brzegi. Również firma MayLily przygotowała dla każdej mamy pachnącą niespodziankę. Oprócz długopisu i karty rabatowej dostałyśmy bowiem Zawieszkę Lawendowe Serduszko. Jest to prześliczna i pachnąca lawendą zawieszka w kształcie serca. Wykonana bardzo starannie. Z jednej strony obszyta miękkim tłoczonym materiałem minky a z drugiej bawełną w elegancki wzór w subtelne różyczki. U góry wszyta satynowa tasiemka pozwalająca zawiesić serduszko w dowolnym miejscu. Zawieszka posiada w środku miękkie wypełnienie i suszone kwiaty polskiej lawendy, dzięki czemu pięknie pachnie. Zapach lawendy koi zmysły, wycisza, relaksuje i ułatwia zasypianie. Odstrasza też mole, więc można to serduszko trzymać w szafie bądź szufladzie z bielizną.


Bubinka pokochała nową maskotkę od pierwszego wejrzenia. Z zainteresowaniem ją obmacywała i przytulała. Pokazałam jej też, jak może ją powąchać i poczuć zapach. Przystawiałam serduszko do nosa i mówiłam: "mmm, ale pachnie!" Teraz za każdym razem, gdy mowa jest o serduszku (nie tylko o tym konkretnym) Bogusia mówi: "mmm" :) Pachnące serce trzymamy w łóżku i już nieraz zdarzyło się, że córka zasypiała miętoląc je w dłoni.

1 komentarz: