czwartek, 20 grudnia 2012

Nie dla idiotów?

To jest być może już ostatnia notka na tym blogu. Nie ostatnia przed świętami. Nie ostatnia w tym roku. Ostatnia w ogóle! Toż przecież jutro już będzie po wszystkim.

Zajmijmy się więc cyklem reklamowym, a konkretniej najnowszej reklamie Media Markt i całej ich kampanii "Okazje na koniec świata". W filmie widzimy parę wybitnie zdolnych naukowców, którzy patrzą przez teleskop na Słońce. I to w środku nocy!! Ci naukowcy przyznają Majom rację. Koniec świata jednak będzie 21. grudnia. To już jutro! Co więc robi każdy człowiek przygotowując się na rychły koniec? Robi rachunek sumienia? Zamyka sprawy? Godzi się z rodziną i Bogiem? Modli się? Robi coś, o czym marzył całe życie a nie miał dość odwagi, by to zrealizować? Nie! W obliczu rychłej zagłady każdy przecież idzie się obłowić w nowoczesne elektroniczne gadżety. Toż to przecież oczywiste! Tak, Media Markt jest jednak dla idiotów...

8 komentarzy:

  1. Ha ha ha no dokładnie!! :)) Ja z racji wykonywania swojego zawodu muszę codziennie przejrzeć dzienniki i gazety lokalne i powiem Ci, że w co drugim superekspresie wieszczą apokalipsę, koniec świata, armagedon obrazując to kretyńskimi ilustracjami. Ręce opadają!

    OdpowiedzUsuń
  2. To już? Jeszcze się nie spakowałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie gotowa ;)
    Chociaż w sumie dziś u mnie rekolekcje i idę do spowiedzi więc jak kolejka nie będzie długa i zdążę to i ten koniec świata może być ;)

    hafija - to ja Ci serdecznie współczuję. Bo ja jakoś i gazety i informację daję radę omijać ;) Na szczęście najmłodsza zasypia w tym czasie co główne informacje w TV przy cycu więc jestem usprawiedliwiona. I zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja:) każdy nakupi superwypasionych tv czy innych sprzętów i nawet ich nie użyje bo przecież koniec świata.Gdzie tu logika?;/ Brawo za ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i po końcu świata.. uf:)
    hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. poziom Media Markt jest żałosny... Ważne, że przeżyliśmy koniec świata.

    OdpowiedzUsuń