sobota, 22 grudnia 2012

Przedświątecznie

Nie zauważyłam końca świata. I rozczarowana nie jestem. Żyjemy dalej i cieszymy się nadchodzącymi świętami. Ostatnie prezenty kupione. Popełniłam też wczoraj zaproszenia na roczek. Wyszły o tak:

 


Dzisiejszy poranek spędzam robiąc ostatnie przedświąteczne porządki. Małżonek mój w pracy, więc jakoś sama się muszę z tym uporać. Jego zadanie na dziś to kupno choinki po drodze z roboty. Potem ratatuja na obiad a później wysyłam męża i córę do dziadków a ja się odprężę tworząc kolejne ozdoby choinkowe. A jak starczy mi czasu, to jeszcze prezenty popakuję. Zapowiada się całkiem przyjemny dzień :)

5 komentarzy:

  1. I ja sama staram sie ogarnąć to co zostało czyli prawie wszystko :-)) moje szkraby pieknie mi pomagają :-) dbaja o to by mama miała pracę do samych świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki. Powodzenia i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podobają te zaproszenia. Wszyscy dookoła są tacy kreatywni i pe lni zapału a ja nic nie robię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenia!! Też myślę nad czymś podobnym ( ze zdjęciem córeczki), mam nadzieję, że znajdę na to czas..
    pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń