poniedziałek, 5 listopada 2012

Liebster Blog

Asha87 i Emma nominowały mnie do wyróżnienia Liebster Blog. Dziękuję!
 

Odebranie wyróżnienia zobowiązuje do odpowiedzi 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie wytypowania kolejnych 11 blogów i zadania tym blogerom 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.
 
A oto pytania Ashy i moje odpowiedzi:
1. Jaką porę roku lubisz? I dlaczego?
Właściwie lubię wszystkie. Każda ma swój niepowtarzalny klimat. Choć najbardziej malownicza wydaje mi się złota polska jesień a najlepiej czuję się późną wiosną.
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Sprawa ma się tak samo jak z porami roku. Nie mam jednego ulubionego.
3. Czy masz jakieś hobby? Jakie?
Co chwilę coś innego ;) Tematy, które zainteresowały mnie na dłużej to język niemiecki i chrześcijaństwo. A ostatnio moim hobby i w sumie całym życiem jest Bubinka.
4. Jakie jest Twoje najwspanialsze wspomnienie z dzieciństwa?
Oj, wiele ich. Ale chyba najmilej wspominam przebieranie się wraz z siostrą i kuzynostwem za pastuszków w okresie Bożonarodzeniowym. Nazywaliśmy to pastuszkami, ale właściwie to byli mędrcy (czterej! ;)) i aniołek. Wspominam też "baliki" u ciotki, czyli spotkania przy stole z siostrą, kuzynostwem i ciotką mojej mamy. Piliśmy Coca-Colę z kieliszków i jedliśmy Prince Polo :) Szkoda, że ciocia już nie żyje. W tym roku kończyłaby 100 lat.
5. Jaki masz kolor oczu?
szaroniebieski
6. Jaki jest Twój ulubiony film?
Hmm, jest ich kilka: "Zdarzenie", "Goodbye Lenin", "Dzień Świra" i "Luter" ;)
7. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Wolę wody toaletowe. Damskie: Pret-a-Porter i Dancing Lady od Oriflame a męski Oriflame Midsummer Man
8. Czy jest taka rzecz, której byś w życiu na siebie nie włożyła? Jeśli tak, to jaka?
Nigdy nie mów nigdy, ale na dzień dzisiejszy nie włożę niczego ze wzorem w panterkę. Moro też niekoniecznie.
9. Co wolisz: prasowanie czy zmywanie naczyń? Jak dzielicie obowiązki domowe?
Obojętnie. Choć u nas prasuję ja, przebieram pościel ja, myję okna, piorę i gotuję zazwyczaj ja i kurze ścieram. Mąż zwykle wynosi śmieci, odkurza i wyciera podłogi, podlewa kwiatki. Naczynia zmywamy na zmianę.
10. Jaka była Wasza największa kulinarna wpadka?
Nie pamiętam. Chyba nie było czegoś takiego, czego nie dało by się zjeść ;)
11. Skąd się wziął pomysł na Twój blog?
Z miłości ;) Urodził się 11. stycznia br. :)

Pytania Emmy i moje odpowiedzi:
1. Czy chciałabyś jeszcze mieć kolejne dziecko?
Oczywiście i niejedno :) Marzę o jeszcze jednej córeczce i synku.
2. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
Murzynek
3. Twoja ulubiona firma z ubrankami dziecięcymi?
Nie mam ulubionej, choć na uwagę zasługują Toppolino i Cherokee. No i rodzimy Glück.
4. Gdzie byś pojechała na wycieczkę marzeń?
Już byłam :) W ramach podróży poślubnej na tygodniowym rejsie po Morzu Śródziemnym. Chętnie bym to powtórzyła, np. z okazji okrągłej rocznicy.
5. Jaki masz talent?
Ogólnie rzecz ujmując artystyczny podobno ;)
6. Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Pluszowy misiu panda o imieniu Padzia
7. Twoje największe osiągnięcie do tej pory?
Urodzenie córki, zmiana wyznania, choć chronologicznie w odwrotnej kolejności. Nie wiem, czy to podchodzi pod pojęcie osiągnięcia, ale to akurat były dwie najważniejsze decyzje w moim życiu, od początku dobrze przemyślane i zaplanowane.
8. Jakimi pięcioma słowami byś się opisała?
dziecko Boże, żona, matka, minimalistka, nieperfekcyjna Pani Domu ;)
9. Jaki jest Twój sposób na jesienną chandrę?
A co to jest jesienna chandra?
10. Jaką przekąskę przygotowujesz dla niezapowiedzianych gości?
To, co akurat mam w szafce/lodówce
11. Lubisz brać udział w tego typu zabawach blogowych?
Nawet 

Blogi, które wyróżniam:

A oto moje pytania:
1. Jeśli lubisz kawę, jaką najczęściej pijasz?
2. Co jesz zwykle na śniadanie?
3. Osoba, która jest dla Ciebie autorytetem?
4. Masz jakieś ulubione seriale? Jakie?
5. Czy masz jakieś hobby? Jakie?
6. Jakie jest Twoje najwspanialsze wspomnienie z dzieciństwa?
7. Gdzie byś pojechała na wycieczkę marzeń?
8. Lubisz latać samolotem?
9. Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
10. Czy wiesz, co oznacza Twoje imię?
11. Czego najbardziej się boisz?

3 komentarze:

  1. Fajnie, że wzięłaś udział! dzięki za odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Odpowiedzi świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Echh spóźniłam się a i ja Cię nominuje.. ;D i zapraszam do odbioru...

    OdpowiedzUsuń