wtorek, 12 marca 2013

Będzie się działo!

Nie pisałam jeszcze o tym, ale za niespełna cztery tygodnie, w niedzielę 7. kwietnia, wybieram się do Katowic na Pierwsze Spotkanie Mam Blogerek. Myślałam, że będzie to kameralne spotkanie na luzie, na którym poznam inne blogujące mamy z okolic Śląska, ale organizatorki Panna Mi i Potwora Wózkowa podeszły do sprawy profesjonalnie, z wielkim zaangażowaniem i znalazły już sponsorów i patronów medialnych. Szykuje się więc impreza z wielką pompą! Jestem podekscytowana i już nie mogę się doczekać!


6 komentarzy:

  1. :) ja też nie mogę się doczekać! Trema i ekscytacja... jeszcze tylko 3 tygodnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na liście rezerwowej, szkoda, że tak późno dotarła do mnie informacja :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też odliczam dni i nie mogę się doczekać, aż was wszystkie poznam.:)
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy, czekamy! Dni już odliczamy :D

    OdpowiedzUsuń