poniedziałek, 25 marca 2013

Niezwykłe spotkanie

W miniony piątek w klubie mam prowadziłam spotkanie na temat BLW. To był mój debiut i trochę się stresowałam, ale grunt to się dobrze przygotować i wiedzieć o czym się mówi. Jestem zadowolona ze spotkania i cieszy mnie, że zebrane mamy chętnie dzieliły się swoim doświadczeniem i zadawały pytania.

Spotkanie to było niezwykłe z jeszcze jednego powodu. Przybyły na mnie moje koleżanki z blogosfery Anuszka i Piegowata mama razem ze swoimi dzieciakami. Obie Rybniczanki, więc nie miały daleko. Cudownie było poznać się na żywo. Obie są wspaniałymi dziewczynami, bardzo sympatyczne, mądre, uśmiechnięte. I mają cudne dzieci. Energiczne i radosne. Od początku czułam się z nimi swobodnie. Miałam wrażenie, że znamy się od zawsze! Takie pokrewne dusze  z podobnym spojrzeniem na macierzyństwo.

Naprawdę przesympatyczne to było spotkanie i mam nadzieję, że nie ostatnie. Fajnie by było, gdyby dziewczyny regularnie przyjeżdżały na nasze spotkania w klubie.

TU możecie poczytać relację Piegowatej. Ewa miała też aparat, więc jest kilka fotek :)

6 komentarzy: