wtorek, 21 sierpnia 2012

MAM paczkę!

Firma MAM baby współpracuje z blogującymi mamami. Więc i ja zgłosiłam się do współpracy. Razem z Bubinką będę testować kilka produktów.

Do testowania miałam sobie wybrać 1 produkt z kategorii smoczki, 2 produkty z kategorii butelki & kubeczki i 1 produkt z innej kategorii. Miał być set produktów idealnie dopasowanych do aktualnych potrzeb dziecka a tymczasem Bubinka smoczka dostawała okazjonalnie przez pierwsze 3 miesiące. Później już nawet nie wiedziała, jak się z tym obchodzić, więc zrezygnowaliśmy. Butelek też nie używamy. Mała jest karmiona głównie piersią a od niedawna uczy się pić ze zwykłego kubka. Nie wiem więc, jak indywidualnie do potrzeb dziecka miałabym dobrać produkty z kategorii smoczki i butelki & kubeczki. Pan Łukasz, z którym korespondowałam, napisał, że nie ma problemu, żebym wybrała produkty z innej kategorii. Będziemy więc testować gryzak Twister, zestaw szczoteczek do zębów i miseczkę.

Wczoraj doszła paczka z fantami:


Gryzak - to gryzak i grzechotka w jednym. Ma cztery obrotowe elementy różnej miękkości i struktury. Jeden z nich to gryzak wodny. 

Zestaw szczoteczek do zębów - w skład zestawu wchodzi szczoteczka z długą rączką, która umożliwia rodzicom mycie pierwszych ząbków razem z dzieckiem i szczoteczka z krótką rączką, wygodą w trzymaniu. Wydają się bardzo fajne.

Miseczka - miseczka ma przyssawkę, która zapobiega przesuwaniu się talerzyka po stole i praktyczną pokrywkę, co pozwala na zabranie w niej przekąski na spacer. Wszystkie części się rozkładają, co jest wygodne przy myciu.

Wszystkie produkty dostałam w wersji bardzo dziewczyńskiej, czyli różowe. Zaczynamy testowanie. Co jakiś czas będę się dzielić spostrzeżeniami.

Zapraszam do kliknięcia banera na dole strony. Fani MAM baby na Facebooku mają 20% zniżki na zakupy.

1 komentarz:

  1. nie znam firmy, wygląda fajnie
    ale fakt, testerkami smoczka, to byśmy też nie były
    za to gryzak by się przydał, bo właśnie chyba zaczynają się zęby

    OdpowiedzUsuń