piątek, 17 sierpnia 2012

Versatile Blogger

Zostałam zaproszona do zabawy na dwóch blogach: Mandarynkowa Mama i Chabazie, czyli saga o kominku. Autorkom, które mnie wyróżniły serdecznie dziękuję :)



Pora więc ujawnić 7 faktów, których o mnie nie wiecie, a przynajmniej część z Was nie wie:

1. Od urodzenia mieszkam w tym samym miejscu.

2. Moje panieńskie nazwisko oznacza górną część damskiej bielizny ;)

3. Nie cierpię psów! Hmm... to mało powiedziane. Do tych najbardziej hałaśliwych okazów mam wrogi stosunek i na ich widok grzeszę myślami i słowami. Tylko od grzesznych czynów się jeszcze powstrzymuję.

4. Boję się burzy a konkretniej grzmotów i piorunów. Zawsze wtedy dopada mnie schiz, że wichura porwie nam dach, grad wybije szyby w oknach, piorun wpadnie do domu i zabije mnie.

5. Męża poznałam przez internet na portalu randkowym :)

6. Lubię myć samochody. Kiedyś marzyłam o własnej ręcznej myjni samochodowej. Może to jeszcze przede mną?

7. Mam dziecko z listonoszem! :O Spokojnie, dziecko mam z mężem. Mąż pracuje jako listonosz :)

Do tytułu Versatile Blogger nominuję:

1 komentarz: