środa, 23 stycznia 2013

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Dzień Babci i Dzień Dziadka już za nami. Bogusia w poniedziałek odwiedziła jednych dziadków a wczoraj drugich. Wybawiła się z nimi, poczęstowała się smakołykami, wyprzytulała, wycałowała i obdarowała takimi oto prezentami:


Inspirację znaleźliśmy na fajnej fejsbukowej stronce OtoKoto - nauka przez zabawę. Zrobiłam masę solną. Bogusia odbiła łapki. Miała opory, bo nie wiedziała o co chodzi. Trochę jej pomogłam i są. Suszyły się kilka dni na parapecie. Później dodałam wstążki. Wstążki miały być inne. Zamówiłam kilkanaście różnych, ale nie dotarły na czas, więc musiałam wykorzystać to co było. Na koniec jeszcze wydrukowałam napisy, wycięłam i przykleiłam z tyłu. Dziadkowie bardzo się ucieszyli.

Bubinka złożyła im też życzenia a także wszystkim babciom i dziadkom na świecie. Zrobiła to po swojemu, więc ja tłumaczę: Kochanym Babciom i Dziadkom dużo zdrowia, sił, radości z wnucząt, wdzięczności od nich oraz potrzebnych łask i błogosławieństwa Bożego.

2 komentarze: