czwartek, 7 lutego 2013

Akuku! Oto paczka!

Firma Akuku szuka do współpracy blogujące mamy. Więc i ja się zgłosiłam. Razem z Bubinką będę testować kilka produktów.

Do testowania miałam sobie wybrać 3 dowolne produkty z ich strony internetowej.  Akuku ma duży wybór akcesoriów dla dzieci. Wszystkie wyglądają zachęcająco i ciężko było wybrać te 3 produkty, ale się zdecydowałam. Będziemy więc testować śliniak wiązany z rękawami, talerzyk ze sztućcami i kubek ze słomką i uchwytami.

Wczoraj doszła paczka z fantami:


Śliniak - duży, wykonany z ceraty. Ma długie rękawy i kieszeń, do której wpadają kawałki jedzenia.
 
Talerzyk - talerz dwukomorowy z antypoślizgowym spodem. W zestawie jest też komplet sztućców - łyżeczka i widelec. 

Kubek - lekki, nietłukący. Posiada wygodne uchwyty i chowaną słomkę. Pojemność 240 ml.

Wszystkie produkty dostałam dopasowane kolorystycznie do siebie - pomarańczowe. Zaczynamy testowanie. Co jakiś czas będę się dzielić spostrzeżeniami.

3 komentarze:

  1. A mnie odrzuciło to, że napisali "szanujemy naszą pracę więc zapłaćcie za wysyłkę", a to oznacza dla mnie, że moją pracę mają w nosie...
    Zazwyczaj dostawałam produkt za darmo, albo wręcz mnie płacono za testowanie, a nie ja firmie!
    Dlatego z tej firmy nic nie kupię na pewno.
    Aniu, nie zrozum mnie źle, nie krytykuję że Ty się zgodziłaś, bo to jest indywidualna sprawa, piszę tylko dlaczego mnie akurat odrzuciła ta firma :) Miłego testowania! :)

    P.S. Paputki są genialne! Zakochaliśmy się w nich od pierwszego założenia! Dziękujemy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Emmą, ale z niecierpliwością czekam na wyniki testowania i Waszą opinię:)

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również odrzucił ich stosunek do klienta i 15 zł które jest po prostu śmieszne :) Każdy jednak to co lubi ach no i nie zmienia to faktu, że produkty jakościowo są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń