sobota, 23 lutego 2013

Pupeko dla mamy

Miesiąc luty obfituje w testy nowych produktów. Dziś przedstawiam Wam kolejną polską firmę - Pupeko. W ofercie firmy są pieluszki wielorazowe różnego typu, od prefoldów przez formowanki dzienne i nocne aż po kieszonki i otulacze. Do tego wszelkie akcesoria: wkłady do pieluch, woreczki, myjki i waciki. Również i dla mamy coś się znajdzie: wkładki laktacyjne, wkładki higieniczne i podpaski. Sporo? A to i tak jeszcze nie cała oferta. Sprawdźcie na Pupeko.pl
 
Ja poznałam markę Pupeko poszukując właśnie wielorazowych wkładek laktacyjnych. Bardzo mi się spodobały. Później kupiłam jeszcze ich myjki bambusowe, bambusowe waciki kosmetyczne, wkładki higieniczne, wkłady do pieluszek, wkładki "sucha pupa", prefoldy bambusowe i otulacze. Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Świetna jakość użytych materiałów i staranne wykonanie a do tego 100% polski handmade! Jeśli szukacie otulaczy PUL to polecam te od Pupeko. Miałam już różne, jedne lepsze, inne gorsze, ale Pupeko są bezkonkurencyjne!

Ale dziś nie o otulaczach będzie. Dziś będzie coś dla mam. Do testowania bowiem dostałam wkładkę higieniczną "bambusowa wygoda" z warstwą PUL.


Jak już pisałam, mam kilka wkładek od Pupeko. Dokładnie 10 sztuk starszej wersji wkładek "bambusowa delikatność". "Bambusowa wygoda" różni się od nich przede wszystkim wielkością. Posiada też nieprzemakalną warstwę PUL, której tamte nie mają. Tyle, jeśli chodzi o suche fakty tak na gorąco. Za jakiś czas opiszę moje wrażenia z testów.

7 komentarzy:

  1. Czekamy na bardziej obfitą recenzję.;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja bliska koleżanka używa podobnych wkładek. Jest bardzo zadowolona. Ja jakoś nie mogę się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  3. wielorazowe pieluszki tak i owszem ale do wkładek chyba nie potrafię się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że do pewnych decyzji trzeba dojrzeć. Ja najszybciej przekonałam się do wielorazowych wkładek laktacyjnych. Trochę mi zajęło dojrzewanie do wielorazowych pieluch a teraz nie potrafię sobie wyobrazić, że ich nie mam ;) Za nimi poszły wkładki higieniczne, bo w sumie co w tym takiego? Używam ich raczej na końcówkę krwawienia i pomiędzy nimi, żeby czuć się czysto i sucho :) Dłuuuugo dojrzewałam natomiast do kubeczka menstruacyjnego a teraz jestem gotowa go sobie sprawić. Podpaski wielorazowe też w sumie bym zaakceptowała już teraz, ale nie wiem, czy się zaopatrzę. Kubeczek jednak wydaje mi się wygodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam ich jako "dodatek" do kubeczka menstruacyjnego. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze takiego czegos nie widzialam hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam wielorazowych wkładek laktacyjnych i jestem zachwycona, powoli do wkładek higienicznych się przekonuję. Teraz poluję na otulacz i mam problem z... kolorem i wzorem, norma ;)

    OdpowiedzUsuń