piątek, 1 lutego 2013

Testujemy pieluszki - Pupus

Pupus to firma oferująca pieluszki wielorazowe i akcesoria pieluszkowe. Temat mi bliski, więc zgłosiłam chęć przetestowania z Bubinką ich nowości - pieluszki formowanej. Formowanka to pieluszka wielorazowa, która nie posiada warstwy nieprzemakalnej, dlatego jeśli chcemy zabezpieczyć ubranka przed zamoczeniem, należy na nią założyć otulacz. Wybrałam ten rodzaj pieluszki, bo na co dzień używamy kieszonek, ale po ostatnich z nimi problemach (o tym kiedy indziej) zachciało mi się odmiany. Prawidłowo dobrana formowanka i otulacz zapewniają najlepszą ochronę przed przeciekaniem przy nóżkach. Formowanki Pupus są szyte ręcznie w Polsce z polskiej bawełny z certyfikatem "Bezpieczny dla Niemowląt". Wczoraj pieluszka do nas dotarła i wywarła na mnie niesamowite pierwsze wrażenie.


Pieluszka jest piękna! Wykonana bardzo starannie. Równo obszyta, żadna nitka nie wystaje. Widać, że tworzona z sercem. Z zewnątrz obszyta jest dzianiną bawełnianą z motywem w biedronki (dostępne są też inne wzory). Wewnątrz wszyta warstwa mięciutkiego mikropolaru, który sprawia, że dziecko nie odczuwa wilgoci. Wokół nóżek i na pleckach delikatna gumka dla idealnego dopasowania do małej pupy. Formowanki Pupus są dostępne w trzech rozmiarach. My będziemy testować pieluszkę w rozmiarze 7-13 kg. Zapinana jest na szeroki rzep. Wydaje mi się on dość sztywny, ale trzyma mocno. Pieluszki mają też wszyte zabezpieczenie chroniące rzepy przed zniszczeniem w czasie prania.

Jestem tą pieluszką oczarowana i już bym chciała rozpocząć testowanie. Na razie wrzuciłam ją do kubła, gdzie czeka na pranie przed pierwszym użyciem. Bubinka sprawdzi dopasowanie, chłonność i wygodę a ja wytrzymałość pieluszki, łatwość obsługi i spieralność zabrudzeń. Za jakiś czas podzielę się z Wami wrażeniami.

A już teraz zapraszam do sklepu Pupus.pl, gdzie prócz formowanek znajdziecie też kieszonki, otulacze, wkłady do pieluszek, woreczki na pieluszki, maty do przewijania i całą masę innych akcesoriów przydatnych przy pieluchowaniu.

8 komentarzy:

  1. Bardzo chcemy jak najszybciej przerzucić się na wielorazowe. Dajemy sobie 2 miesiące, by ogarnąć malucha tuż po urodzeniu, ale kto wie, może wcześniej zrobimy odpowiednie zakupy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pupus.pl są małe wkładki dla noworodków, coby pielucha się w śpiochy zmieściła ;)

      Usuń
  2. Ja żałuję, że nie spróbowałam z wielorazówkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego! Wojtuś chyba Ci się jeszcze nie odpieluchował :)

      Usuń
    2. Zawsze szukam wymówek, a główną jest kasa :( może kupię 2-3 na próbę chociaż :)

      Usuń
    3. Spróbuj! Mnie wciągnęło ;)

      Usuń
  3. ładna pielucha :-) ja próbowałam wielorazówek, ale żem leniwy typ i totalnie nie eko, a pieluch w Aldim są 50 sztuk za 5 funtów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń