piątek, 22 lutego 2013

Testujemy pieluszki - Ecodidi

Jak wiecie wspieram polskie rękodzieło i uwielbiam pieluszki wielorazowe. Dlatego przedstawiam Wam Ecodidi - nową markę na polskim rynku. Założycielka firmy, pani Marta, jest zaradną mamą, która pewnego dnia zaczęła szyć dla swoich dzieci. Z czasem opracowała idealny krój i sposób uszycia swoich pieluszek. Pieluszki Ecodidi wyróżniają się zastosowaniem naturalnych materiałów (wełna, bawełna, bambus) i charakterystycznym ozdobnym wykończeniem - zygzaczkiem. Innowacją jest wpinana kieszonka do wełnianego otulacza. Nie spotkałam się z tym rozwiązaniem wcześniej a wydaje mi się świetnym pomysłem. 


Wczoraj dotarł do nas zestaw testowy: wełniany otulacz, wpinana kieszonka do otulacza, pieluszka formowana i myjka bawełniana. Zestaw robi niesamowite wrażenie. Pieluszki są piękne i taaakie mięciutkie! Wykonane bardzo starannie. Zaczynamy więc testowanie. Co jakiś czas będę się z Wami dzielić wrażeniami z używania poszczególnych produktów.

7 komentarzy:

  1. O, ale fajne. Bardzo żałuję, że bardzo późno dowiedziałam sie, ze istnieją takie fantastyczne nowoczesne pieluszki wielorazowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypatruję recenzji, bo bardzo chcemy zacząć korzystać w wielorazówek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też czekam na recenzję, choć właśnie próbujemy pozbyć się pieluszek w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak to bedzie, sama czasem rozmyslam nad wielo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również czekam na recenzje.
    Każda się przyda zwłaszcza, że za 4 miesiące sama zostanę mamą.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.
    www.niezwykle-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak wełenka? Bo mnie kusi odejście od PULowych otulaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wełenka sprawuje się bardzo dobrze. Niedługo (myślę, że w ciągu tygodnia lub dwóch) napiszę pełną recenzję tego otulacza, ale już mogę polecić.

      Usuń