poniedziałek, 18 lutego 2013

Mama Tag

Już jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Emmę do zabawy Mama Tag. Dziękuję :) i już nadrabiam zaległości i odpowiadam na pytania:

1. Czy jesteś mamą pracującą czy siedzącą w domu? Jestem mama pracującą w domu. Może i nie zarabiam, ale spędzania czasu z dzieckiem siedzeniem w domu bym nie nazwała.

2. Czy chciałabyś aby było odwrotnie? To znaczy, czy chciałabym zarabiać? No, tak i nawet mam pomysł, jak to pogodzić z "siedzeniem w domu". Mam nadzieję, że już niedługo zacznę realizację. Ale na razie co do szczegółów ciii...

3. Czy śpisz w nocy? Śpię choć z przerwami na karmienie. Odkąd zaszłam w ciążę, nie przespałam ani jednej nocy bez pobudki. Trochę tęsknię za tymi czasami.

4. Przedmiot dla dziecka "must have". W sensie że przydatne akcesoria czy może zabawka, którą dziecko musi mieć? Jeśli to pierwsze, to z pewnością chusta do noszenia. A to drugie - piłka, lala, klocki, kredki, książeczki.

5. Ile planujesz dzieci? 2, albo i 3.

6. Czy chodzisz na imprezy? Ile razy w miesiącu? Chodzę na imprezy rodzinne razem z rodziną i wracamy wcześnie ;) Całonocne balowanie w morzu alkoholu już za mną. Wyszalałam się i więcej nie potrzebuję.

7. Ulubiony program Twojego dziecka. Teledyski na MiniMini+

8. Wymień jedną rzecz, którą kupiłaś dla dziecka będąc w ciąży a nie użyłaś jej po narodzinach. Kilka kosmetyków, kremów.

9. Ulubione jedzenie Twojego dziecka. Chyba chrupki kukurydziane. W każdych ilościach :)

10. Ile samochodów ma Twoja rodzina? Jeden.

11. Waga sprzed ciąży, w trakcie i po urodzeniu dziecka. Przed ciążą 54,2 kg. Tuż przed porodem 71 kg. Po porodzie 57,5 kg. Teraz 53,4 kg.

12. Wymarzone wakacje z dzieckiem. Ja chcę wrócić do Sandomierza. Byliśmy tam, jak byłam w ciąży. Tam wymyśliliśmy imię dla naszej córki. Pięknie tam jest. Chcę Bogusi pokazać.

13. Wymarzone wakacje bez dziecka. Powtórka podróży poślubnej, czyli rejs statkiem wycieczkowym po Morzu Śródziemnym.

14. Jak zmieniło się Twoje życie po urodzeniu dziecka? Diametralnie! Zmieniło się moje postrzeganie świata i samej siebie.

15. Dokończ zdanie: Rozpływam się, jak widzę... śpiącą Bubinkę :)

16. Gdzie robisz zakupy dla dziecka? Najczęściej przez internet.

17. Ulubiony produkt do makijażu i do pielęgnacji ciała. Ostatnio prawie się nie maluję a do pielęgnacji ciała aloesowe mydełko w płynie i oliwka ze słodkich migdałów.

18. Huggies czy Pampers? Ani jedno, ani drugie.

19. Czy zawsze chciałaś mieć dziecko? Zawsze chciałam kiedyś w przyszłości mieć dziecko. Aż ta przyszłość w końcu nadeszła.

20. Najlepsza część bycia mamą. Obserwować, jak dziecko co dzień uczy się czegoś nowego i... samej uczyć się co dzień nowych rzeczy.

Do zabawy zapraszam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz